miercuri, 11 iunie 2008

Unu

Nici nu stiu de ce mi-am facut blog. Nu stiu ce o sa scriu. Il ascult eddie vedder asta si ma simt artista si inspirata, da nu stiu daca o sa fiu in stare sa scriu atat de mult. Imi place sa citesc blogurile altora si de fiecare data ma gandesc 'o, si eu as fi putu sa scriu asta' sau 'si eu sunt is in stare de asta' dar nu stiu ce o sa fie.
Ma obsedeaza piesele, si is extrem de deprimante. Si imi pare rau ca nu le pot canta la chitara, cel putin deocamdata, pentru ca implica aproape numai ciupit. Oare se poate scrie aici cu diacritice? Da oricum, are rost? Si oricum, nam de gand sa ma uit pe aici ca sunt prea ocupata sa ma gandesc la o viitoare postare si despre ce o sa fie. Nici asta nu-i despre nimic. O mare vorbarie. Cu cat trece timpul, cu atat imi pierd abilitatile de a scrie ceva, orice. Si nici nu-mi mai place cum imi placea. Ideea e ca nu ma astept la o revelatie. Eventual la o idee pe care nu stiu daca o voi duce la bun sfarsit.
Mi-e frig. Daca m-ar vedea careva, ar zice sa ma imbrac; tuna, e intunecat, devine tot mai racoare si eu sunt desculta. Bate o lumina inchisa, rece, chiar daca e mijlocul lui iunie. Si o, da, o sa se termine scoala vineri. Si imi pare bine, imi pare rau, nu stiu. De atata tot astept sa se termine si acum parca nu mai vreau, dar gandul la Anglia ma tine optimista.

Niciun comentariu: